پزشکیان: صبر کنید کابینه کار کند و از عملکردش نقد کنید-راهبرد معاصر
رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه جلیلی:‌ خون اسماعیل هنیه مهر پایانی بر عمر رژیم صهیونیستی است دولت برای شهادت «اسماعیل هنیه» ۳ روز عزای عمومی اعلام کرد

پزشکیان: صبر کنید کابینه کار کند و از عملکردش نقد کنید

رئیس جمهور درباره برخی انتقادها از کابینه دولت اظهار داشت: صبر کنید کابینه کار کند و آن‌را از روی عملکردش نقد کنید.
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۸ - ۲۳ مرداد ۱۴۰۳ - 2024 August 13
کد خبر: ۲۵۴۳۱۹

به گزارش راهبرد معاصر، مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور طی نوشتاری در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی ایکس(توییتر سابق) به برخی انتقادات به چینش کابینه دولت چهاردهم واکنش نشان داد.


رئیس جمهور نوشت:
 
"مردم عزیز سرمایه بزرگ دولت شمایید، توجه و حساسیت شما در انتخاب اعضای کابینه ارزشمند است. بی‌تفاوتی به رفتار سیاستمداران جای خود را به انتقاد داده است. این یعنی ما یک گام به جلو رفته‌ایم.

 

در مرحله انتخاب و بررسی کابینه از صاحبنظران متعددی مشورت گرفتیم و تلاش کردیم با رویکرد وفاق و همدلی، بهترین وضعیت ممکن را با ظرفیت‌های موجود رقم بزنیم.

 

صبر کنید کابینه کار کند و آن‌را از روی عملکردش نقد کنید."

 

 طی روزهای گذشته بعد از معرفی کابینه پیشنهادی دولت چهاردهم برخی اصلاح‌طلبان به چینش کابینه انتقاداتی را مطرح کرده بودند و محمدجواد ظریف معاون راهبردی رئیس‌جمهور نیز استعفای خود را مطرح کرده بود.

 

هم‌چنین محمدرضا عارف معاون اول رئیس‌جمهور نیز روز گذشته در این‌باره گفته بود راهبرد انتخاب مدیران و وزرا در این دولت توجه به تفکر سیاسی نیست و باید مدیران دولت چهاردهم به‌دنبال تحقق آرمان‌ها و ارزش‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و مطالبات مردم و وعده‌های داده‌شده توسط رئیس‌جمهور و در رأس همه آنها حل مشکلات معیشتی و اقتصادی مردم باشند./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار